Wanneer: 22 september 2019 - 19 januari 2020Afgelopen

Tijdens de colleges in NEMO Science Museum ga je samen met een wetenschapper op zoek naar het antwoord op vier verschillende vragen. Het is lekker interactief en je leert er veel van. We laten je zien hoe je onzichtbaar kleine dingen tóch kunt bekijken, leggen we je uit waarom er boven op de berg geen bomen groeien. En hoe oud kunnen we in de toekomst worden? Hoe oud wíl je worden? En ook dieren krijgen aandacht in deze reeks.We nemen je mee naar de eerste diersoorten op aarde, maar onderzoeken ook of er nog diersoorten bij komen. De lezingen vinden plaats op 4 zondagen om 11.00 uur en zijn voor kinderen van 8 tot en met 12 jaar. De colleges worden georganiseerd door NEMO Science Museum en de Universiteit van Amsterdam.