>Datum en onderwerpen

Wanneer: 18 april 2021 - 13 juni 2021Afgelopen

Onderwerpen:

Voor:

Alle nieuwsgierige kids verzamelen! In het voorjaar van 2021 duiken we in het onderzoek van de Universiteit Utrecht. Vier verschillende wetenschappers vertellen wat zij onderzoeken. Van het gebit van dieren en verhalen over wonderen, tot hoe je woonplek invloed heeft op wie je bent. En weet jij wat je kan leren van de grond onder onze voeten? Onderzoek en ontdek het zelf in de vier colleges van UMU, het Universiteitsmuseum, hét onderzoeksmuseum van Nederland.

Je schrijft je hier in voor de colleges op locatie in Parnassos Utrecht. Dit jaar kun je er ook voor kiezen om de MJU colleges van het UMU vanuit huis te bekijken via een LiveStream. Schrijf je dan in voor de online reeks.

NB. Indien UMU moet besluiten dat een college vanwege corona-maatregelen niet bijgewoond kan worden met publiek, zal UMU trachten deze lezing alsnog als LiveStream mogelijk te maken. Het verschil in kosten (2,50 euro per lezing die niet fysiek, maar wel via LiveStream bijgewoond kan worden) zal aan het eind van de reeks terugbetaald worden. Het eerste college van deze reeks heeft al plaatsgevonden op 14 maart. Je kunt je nog inschrijven om de overige drie colleges bij te wonen.